Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Nyelvcentrum Happy Days Kft. (7621 Pécs, Perczel Miklós utca 19. Cg.02-09-078549) által üzemeltetett www.happydays.hu; www.olandakademia.hu; www.oland.hu honlap használatára vonatkozó feltételeket. Az alábbi feltételeket a Felhasználó a honlap böngészésével, regisztrációval, ill. megrendeléssel automatikusan elfogadja. A Nyelvcentrum Happy Days Kft. fenntartja a jogot a jelen szerződés egyoldalú módosítására.
A Jogi Nyilatkozat hatálya
Jelen Jogi Nyilatkozat kiterjed a www.happydays.hu; www.olandakademia.hu; www.oland.hu domain név összes aloldalára és összes aldomain nevére (ékezetes és ékezet nélküli formában) valamint az aldomainek aloldalaira, és az említett oldalakon elérhető, vagy onnan letölthető anyagokra, információkra.
A Jogi Nyilatkozat érvényes 2013.január 1-től visszavonásig.
A honlap üzemeltetője
A honlap neve: www.happydays.hu, www.olandakademia.hu; www.oland.hu
A honlap üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Nyelvcentrum Happy Days Kft.
Székhely címe: 7621 Pécs Perczel Miklós utca 19.
Telefon: +36-30/856-4140 (normál díjszabású)
Adószám: 23811753-2-02
Cégjegyzékszám: 02-09-078549
Bankszámlaszám: K&H Bank 10400779-50526550-66811004
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Pécsi Törvényszék Cégbírósága
Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása
Regisztráció (feliratkozás, feliratkozási feltételei, leiratkozás)
A regisztrációval, vagy regisztráció nélkül elérhető ingyenes digitális termékek letöltésével, illetve vásárlás során (mindhárom esetben) a Felhasználó, ha a www.happydays.hu,www.olandakademia.hu; www.oland.hu honlap szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor automatikusan elfogadja a jelen ÁSZF feltételeit. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a honlap látogatója / felhasználója között.
A felhasználó a regisztráció/feliratkozás alkalmával a következő információkat adja meg: email cím, vezetéknév és keresztnév, telefonszám, település.
A szolgáltató nem felel a regisztráció során megadott adatok pontatlanságából eredő károkét. A regisztráció során megadott adatokat a felhasználó azonosítására, valamint a számla kiállítása, ill. hírlevél küldése céljából kezeli a szolgáltató. Az adatok pontosítását a felhasználó e-mailen, telefonon, illetve adatmódosító űrlapon keresztül kérheti a szolgáltatótól.
A Feliratkozó kijelenti, hogy az általa megadott e-mail cím céges, üzleti használatú, vagy olyan személyes e-mail cím, amelyet kifejezetten azért adott meg, hogy arra leveleket, küldeményeket és információkat kapjon a szolgáltatótól.
A honlap üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy bármely Feliratkozó feliratkozását visszautasítja, vagy előzetes értesítés és indoklás nélkül adatbázisából törölje. A Feliratkozó ez ellen panasszal, jogorvoslattal nem élhet.
Feliratkozó kifejezetten hozzájárul a reklám tartalmú üzenetek és küldemények fogadásához a megadott elérhetőségein.
Bármely regisztrációs űrlapon történő feliratkozás, vagy termékrendelés egyben a honlap központi hírlevelére történő feliratkozást is maga után vonja automatikusan. Természetesen minden egyes hírlevélben szerepel a leiratkozási link, amelyre kattintva a regisztráló automatikusan leállíthatja a hírlevelek további kézbesítését.
Nem szerepel leiratkozási link a termékrendelési és a közvetlenül a feliratkozást visszaigazoló rendszerüzenetekben (ti.ezek egyszeri üzenetek).
Az adásvételi szerződés létrejötte (vásárlás, megrendelés)
Ha a felhasználó megrendelést küld a honlapon található bármelyik űrlapon keresztül, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.
A felhasználó elfogadja, hogy a honlapon kezdeményezett megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgálatatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások szerződésekről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5.és 6. –pontjában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014.(II.26) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy egyes megrendeléseket indoklás nélkül, pl.versenyérdek-ütközés miatt elutasítson. Ezzel szemben a megrendelő panasszal, jogorvoslattal nem élhet.
A Megrendelő a megrendelési űrlap oldalán lévő összes információt és feltételt a megrendelési űrlapon található „Megrendelés”, „Megrendelés véglegesítése”, „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával önmagára nézve kifejezetten kötelezőnek ismeri el.
A megrendelés véglegesítése előtt a Felhasználónak lehetősége van adatait ellenőrizni és javítani. Amennyiben a Felhasználó hibás adatokkal küldte el a megrendelését, ezt a szolgáltató elérhetőségein e-mailben vagy telefonon jelezheti.
Árak, fizetési feltételek
A www.happydays.hu,www.olandakademia.hu; www.oland.hu honlapon közzétett árak tartalmazzák az ÁFÁ-val növelt bruttó árakat is.
Lehetséges fizetési módok:
- Készpénzes fizetés
- Banki átutalás (előre utalás).
Bankszámlaszám: K&H bank 10400779-50526550-66811004
- Befizetés bankszámlára (előre)
Bankszámlaszám: K&H bank 10400779-50526550-66811004
A www.happydays.hu,www.olandakademia.hu; www.oland.hu honlap bármely megrendelési űrlapjának kitöltésével a Megrendelőt fizetési kötelezettség terheli. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés visszaigazolásától számított 8 napon belül köteles kiegyenlíteni a megrendelt termék, szolgáltatás árát.
Vásárlás folyamata (megrendelés, teljesítés feltétele)
A Felhasználó elküldi megrendelését a www.happydays.hu,www.olandakademia.hu; www.oland.hu honlapon található bármely űrlapon keresztül. A Szolgáltató 48 órán belül e-mailen megküldi a Megrendelő részére a visszaigazolást, mely tartalmazza a fizetési feltételeket, melyet a Megrendelő önmagára nézve kifejezetten kötelezőnek ismer el. A termék, szolgáltatás árának kiegyenlítését követően 72 órán belül a Szolgáltató e-mailben megküldi a Megrendelő részére a megrendelt termék hozzáférésének linkjét, ha szükséges jelszavát, vagy egyéb információkat a termékről. Amennyiben a Megrendelő nem tesz eleget fizetési kötelezettségének a Szolgáltató megtagadja a megrendelés teljesítését.
Elállási jog
A Megrendelő jogosult a vásárlástól 14 napon belül elállni. Ez esetben a Megrendelő 14 napon belül visszakapja a termék árának teljes összegét.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az elektronikus úton küldött, digitális tartalmak, termékek esetében amennyiben a Szolgáltató teljesítette szerződéses kötelezettségeit, és a Megrendelő a megrendelést visszaigazoló e-mailben megküldött digitális termék hozzáférésének linkjére kattint, azt megnyitja, letölti, vagy bármilyen módon elkezdi használni, elveszíti az elállási jogát.
Konzultáció – jelentkezés lemondása
Lemondási feltételek: a konzultáció előtti 2. napig a Megrendelő visszamondhatja a jelentkezési szándékát elektronikus, írásos formában (e-mailben), ebben az esetben a Szolgáltató visszautalja a program díját. Amennyiben a lemondást 2 napon belül jelzi a Megrendelő, a lemondott képzésre befizetett részvételi díj visszatérítésére nincs lehetőség, és az addig be nem fizetett tréningdíjat a Szolgáltató kiszámlázza a Megrendelő részére, mivel a tréninget, rendezvényt a le nem mondott (2 napon belül lemondott) jelentkezésére tekintettel szervezi.
Technikai feltételek a digitális anyag használhatóságához
A Megrendelő a megvásárolt termékekről saját célú másolatot készíthet. Tilos azonban a másolatok terjesztése, értékesítése.
A digitális termékek megtekintéséhez az alábbi szoftverekre van szükség:
Internet böngésző (mint pl.Google Chrome, Intenet Explorer, Firefox, Safari, stb)
Pdf olvasó (pl.Adobe Reader)
Média lejátszó (pl.Windows Media Player)
Panasz
A felhasználó www.happydays.hu,www.olandakademia.hu; www.oland.hu honlapon elérhető termékkel, szolgáltatással vagy Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait a következő elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő:
Nyelvcentrum Happy Days Kft., email: happydays@happydays.hu